ارزیابی اقدامات برای سنجش اثربخشی فعالیت ها

عملکرد اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در سال 1402، با هدف سنجش اثر بخشی و ارتقاء خدمت‌رسانی به جامعه هدف بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را بهبود شاخص های خدمت رسانی و رضایتمندی عمومی عنوان کرد و گفت: دست یابی به نتیجه و رصد وضعیت عملکرد نسبت به اهداف تعیین شده به موازات اجرای قانون از جمله مهمترین رسالت های این نظارت‌های منظم است. 

 امید هاشمی خاتون آبادی افزود: بازرسی‌های میدانی برای مرور فعالیتهای سازمان و کمک به بهبود شرایط خدمت به مردم است؛ لذا انجام منظم کارها و انضباط کاری و اداری در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق ملت از تکالیف قانونی و شرعی همه ما محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آسیب‌شناسی در حوزه‌های ماموریت های اختصاصی و عمومی ابلاغی از سوی وزارتخانه و سازمان متبوع و اقدام برای رفع نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت، در جهت بهبود عملکرد و ارتقاء سطح رضایت مندی مردم استان است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز در این نشست گفت: بهبود عملکرد یک سازمان و تحقق آن به نظارت درست باز می گردد و در بحث ارزیابی و نظارت علاوه بر نکات منفی، معرفی اقدامات و فعالیت های مناسب صورت گرفته نیز در نظر گرفته شود که این کار منجر به تجدید حیات سازمان خواهد شد.

مهشید سلیمانی افزود: ارزیابی اقدامات مشخص می کند آیا راه را درست رفته ایم و به سمت هدف در حال حرکت بوده ایم و اقدامات صورت گرفته اثربخشی لازم برای رسیدن به هدف را داشته است.

در این جلسه ضمن بررسی محورها، شاخص ها و مستندات مربوطه، دستاورد های حوزه ها کاری بررسی و ارزیابی شد.

کد خبر 121122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد